sobota, 15 sierpnia 2015

Początek

Hej, hej. Jak można zauważyć, jestem nowym blogerem, a raczej 'blogerką' :) Mój blog będzie poświęcony głównie modzie, zakupom i codziennym stylizacjom. Będę starała dzielić się z Wami moim życiem codziennym (czyli głównie modą) :) Jakiś czas temu dostałam propozycję wzięcia udziału w konkursie na miss mojego województwa, więc jak możecie zauważyć, moda to nie tylko moje zainteresowanie i hobby, ale także pomalutku moja przyszłość :)
Chciałabym jak najbardziej przedstawić Wam się w moim nowym poście, abyśmy już od samych początków znali się jak najlepiej!

Może na wstępie parę moich zdjęć, byście wiedzieli kto tak naprawdę znajduje się po drugiej stronie 'lustra' :)



Mam nadzieję, że przypadnę Wam do gustu i będzie nam się super współpracować!
Tymczasem uciekam porobić kilka zdjęć z mojej dzisiejszej stylizacji.
Do zobaczenia! Buziaki :*
panterka~love

codzienna ja

2 komentarze:

  1. Witaj w blogosferze,powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey :) Na pewno dobrze Ci będzie szła praca :)http://letmeyourself.blogspot.co.at/?spref=fb&m=1

    OdpowiedzUsuń