środa, 29 czerwca 2016

Powrót? :)

Witam! Po roku czasu, dodam, że najgorszym roku w moim życiu, postanowiłam wrócić do pisania mojego bloga.
Mam nadzieję, że pomimo tej przerwy ktoś zechcę mnie jeszcze czytać :)
W ciągu tego roku bardzo dużo się zmieniło, a przede wszystkim ja się zmieniłam. Przestałam być szarą myszką, która przytakuje wszystkim wkoło, zyskałam pewności siebie i dzięki temu mam ochotę wstawać każdego dnia :)
Skończyłam drugą klasę liceum i po wakacjach zaczynam ostrą pracę w klasie maturalnej.
Może ktoś z Was też jest w klasie biologiczno-chemicznej i w przyszłym roku zmierza się z rozszerzoną maturą z owych przedmiotów. :) Jeśli tak to dajcie znać jak się do niej przygotowujecie :D

Wracając, chciałam powiedzieć, że nie zmienił mi się tylko sposób bycia i nastawienie do życia, ale także postanowiłam za eksperymentować i z brunetki stałam się blondynką :)
Zmiana nie tylko w sobie,ale też na zewnątrz :)
Ale jak to mówią, jeśli kobieta zmienia fryzurę to ma na celu zmienić swoje życie! I tak też się stało.

Zostawię Wam zdjęcia z metamorfozy i uciekam, ponieważ nie ma co przedłużać, napiszcie mi w komentarzach czy jeszcze tu jesteście ze mną i możecie dawać propozycje do notek jakie Was interesują!

Buziaki.

4 komentarze:

  1. suuper że wróciłaś, czekam na nowe posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    Dokladnie- jeśli kobieca zmiena fryzurę, tzn ze chce zmienić życia :D

    super wyglądasz, zmiana bardzo Ci sluży :D

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za bardzo miły komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana bardzo korzysta, wyglądasz świetnie w tym kolorze, bardziej promiennie. :) Czarny zwykle przytłacza.
    Czytam Twoje wpisy i na prawdę mądrze piszesz :)

    OdpowiedzUsuń